Aquest cap de setmana, els atletes del Club Atlètic Castellar han tornat a demostrar el seu nivell en competicions de gran exigència, amb actuacions que consoliden el treball constant que fan cada setmana.
Xavi Planas, millor M40 de Catalunya als 10 km ruta
A la Cursa de Sant Antoni, Xavi Planas ha destacat com el millor atleta català de la seva categoria (M40) als 10 km ruta, amb un excel·lent temps de 31’21”, que també suposa la seva millor marca personal. Aquesta marca l’ha situat com el 17è de la classificació general, competint amb els millors atletes del país.
Miriam Torres també ha tingut una gran actuació, finalitzant en el 5è lloc de la general femenina a la distància dels 5 km i sent 1a de la seva categoria, reafirmant el seu gran moment de forma.
Control Sub16 en Pista Coberta
Els joves atletes del club han participat amb molt bon nivell al Control Sub16, celebrat a Sabadell, on han competit en diverses proves:
- Salt d’alçada: Jana Rojas ha superat l’1,25 m, demostrant la seva progressió en aquesta disciplina tècnica.
- Als 60 metres llisos, totes les nostres atletes han aconseguit la seva millor marca personal, un reflex del treball constant i la seva gran evolució. 🌟💪
- Jana Rojas ha registrat un gran temps de 8,53 segons.
- Nika Rogozinski ha completat la prova en 9,56 segons.
- Joana Llúcia ha finalitzat amb un temps de 10,05 segons.
9è Control Absolut a Sabadell
En la categoria absoluta, diversos atletes del club han mostrat el seu talent en proves de velocitat i salts:
- Ricard Martori Jiménez ha corregut els 60 m.ll. amb un temps de 7,56 segons, destacant per la seva velocitat.
- Martí Bertran Reyes ha competit als 1500 m.ll., aconseguint un temps de 4:01.23 minuts i quedant en l’11a posició d’una prova molt disputada. Tot i intentar un ambiciós 3:54, el ritme exigent de la cursa l'ha fet defallir en aquest objectiu. Amb aquest resultat ha aconseguit la mínima per al Campionat d'Espanya. Una gran actuació que mostra la seva determinació i potencial!
- Óscar Guijarro Alcaraz ha participat als 400 m.ll., registrant un temps de 56,44 segons i ocupant el 4t lloc de la seva final.
- Laia Romero Castaño ha competit en llargada amb un millor salt de 4,52 metres, demostrant la seva tècnica i treball constant.
Ivet Ortuño, 4a de Catalunya en combinades Sub18
També cal destacar l’actuació d’Ivet Ortuño, que ha aconseguit el 4t lloc al Campionat de Catalunya de Combinades Sub18, un resultat que evidencia el seu progrés i el seu gran rendiment en proves tan exigents.
Una setmana inspiradora
Des dels més joves fins als atletes veterans, el Club Atlètic Castellar ha completat una setmana plena d’esforç i grans actuacions. Continuem sumant experiències i resultats que ens motiven a seguir treballant amb il·lusió. Felicitats a tots i totes! 💪🎽
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada