diumenge, 16 de febrer del 2025

Cap de Setmana d'Atletisme: Èxits, Marques Personals i Un Nou Campió de Catalunya

L’atletisme ha tornat a ser protagonista aquest cap de setmana amb grans actuacions dels nostres atletes en diferents competicions. Des del Control d’Hivern de Promoció fins als Campionats de Catalunya Sub18 i Màster, els representants del club han lluitat amb intensitat, aconseguint marques personals, llocs d’honor i, fins i tot, un títol de campió.

Promoció en Acció al Control d’Hivern

Els atletes de promoció van oferir un gran espectacle, amb actuacions que van deixar clar el seu talent i la seva progressió. Entre els més destacats, Mario Rodríguez va brillar en la llargada Sub12, superant per primera vegada la barrera dels 4 metres amb un impressionant 4,17 m. A més, el debut de Mateo Ibáñez en el llançament de disc va ser molt prometedor, amb un registre de 13,20 m.

En la categoria Sub10, els més joves també van demostrar el seu potencial. Nico Rodríguez va saltar 1,05 m en alçada i va fer els 60 metres llisos en 9’95. Per la seva banda, Aran Sáenz i Rai Juncosa van protagonitzar una emocionant cursa de 60 metres, amb marques molt ajustades.

Els Sub14 també van tenir una presència destacada, competint en proves de velocitat, salts i llançaments. Xavi Torres i Raúl López van mostrar la seva rapidesa en els 60 metres i 200 metres llisos, mentre que Jan Astals i Pau Mota van brillar en les proves combinades de triple salt i javelina, demostrant la seva polivalència. Àlex Castellanos i Pablo Ibáñez també van destacar en els 200 metres, completant una jornada plena de bons registres i experiència acumulada per als nostres joves atletes.

A més, la javelina va ser una de les disciplines més disputades, amb Kevin Pérez i Kevin Planas fent bones marques i demostrant la seva projecció en aquesta especialitat. La participació de Paula Sánchez en triple salt i 200 metres també va ser molt positiva, evidenciant el seu gran moment de forma.

Els Sub18 es Fan un Lloc a Catalunya

El Campionat de Catalunya Sub18 va ser l’escenari d’una competició d’alt nivell, on els nostres atletes van competir contra els millors del país. Ivet Ortuño va assolir una destacada 7a posició en salt d’alçada i un 9è lloc en 60 metres tanques, confirmant el seu bon estat de forma.

En velocitat, Pol Saperas va ser un dels noms propis de la jornada, aconseguint una brillant 6a posició en 60 metres llisos, mentre que Ricard Martori va finalitzar 17è en 60 metres llisos i va competir també en els 200 metres llisos, aconseguint un excel·lent 23.76.

A la prova de pes, Mireia Gómez va aconseguir una meritòria 13a posició, aconseguint la seva millor marca personal en pista coberta i demostrant una evolució constant en la disciplina.

Feliu Homet també va tenir una bona actuació en el llançament de pes, aconseguint la 12a posició de Catalunya, mostrant millores i guanyant experiència en la modalitat.


Xavi Planas, Campió de Catalunya Màster!

La gran notícia del cap de setmana va arribar al Campionat de Catalunya Màster, on Xavi Planas es va proclamar campió de Catalunya M40 en 3000 metres llisos. Amb un temps de 9:13.25, Planas va dominar la prova amb una estratègia impecable, imposant un ritme alt des del principi i controlant la cursa fins a la meta. Un resultat extraordinari, però gens sorprenent, ja que Xavi Planas ja ens té acostumats a l’èxit i continua demostrant perquè és un dels grans referents de la categoria.

Amb aquests resultats, el cap de setmana es tanca amb un balanç molt positiu per als nostres atletes, que continuen sumant experiència i millorant les seves marques. Ara, toca seguir treballant per als pròxims reptes, amb la confiança que aquest equip segueix creixent competició rere competició. 💪🏃‍♂️🏃‍♀️







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada